Курсът запознава с философията, принципите, теорията и практиките на обектното програмиране и дизайн. Втората част от курса е посветена на съвременни концепции и разширения, свързани с ООП: ламбда-изрази, примитиви за паралелизми и асинхронност. Изследват се практики за хакерски пробив в обектно структурирано приложение: в конзолен вариант и в среда Windows.
Всички теоретични въпроси са онагледени с код.
Курсът има за цел да запознае студентите с основните класове цифрови схеми и устройства. Съдържанието и излагането на материала е свързано от една страна с характеристиките, параметрите разглежданите схеми и тяхната микроелектронна база и от друга - с особеностите при проектирането, изследването и приложението им. Разглеждат се изучават основните линейни импулсни схеми, статични режими и преходни процеси в ключовите схеми, семействата базови логически схеми, тригерни структури, несиметрични тригери, буферни схеми. Особено внимание е отделено на схемите с голяма степен на интеграция, паметите и специализираните програмируеми схеми, както и на методите, автоматизираните системи и език VHDL за описание при проектирането и имплементацията на цифрови устройства върху тях.
- Преподавател: Валентин Моллов
- Преподавател: Панайот Петров
- Преподавател: Слави Славов
- Преподавател: Цветан Стоев
Цел на дисциплината „Компютърни архитектури“ е да даде добро разбиране за концепциите, механизмите и тенденциите, отнасящи се до проектирането на съвременни компютърни системи (КС).
- Преподавател: доц. д-р Ива Николова
- Преподавател: Слави Славов
- Преподавател: Александър Христов
- Преподавател: Валентин Христов