Запознаване с: класически и модерни средства за програмиране в среда Windows и .NET Framework: управление на памет, създаване и унищожяване на обекти, програмиране в графична среда (GDI, GDI+).; програмна архитектура документ/изображение; основи на програмирането в многозадачни среди; основи на програмирането в Internet – API функции, поддържащи класови йерархии (Visual C++) и работни пространства (namespaces в .NET); писане на програми, устойчиви на грешки (Visual C++), код, устойчив на хакерски атаки.
запознава с основи на програмиране и създаване приложения за мобилни устройства;
Курсът разглежда и различните операционни системи и развойни среди - популярни за темата;
- Преподавател: Михаела Асенова
- Преподавател: Цветан Стоев
- Преподавател: Антония Ташева
Основната цел на учебната дисциплина е да даде на студентите знания и умения за концепциите и механизмите, отнасящи се до проектирането на съвременни високопроизводителни компютърни системи, както и прилагането на основните архитектурни стилове. Основни теми са: Таксономия. Мащабируеми високопроизводителни компютърни системи. Векторни процесори. Масивно паралелни процесори. Клъстери от сървъри и работни станции. Симетрични и CC-NUMA мултипроцесори. Системни комуникационни мрежи за високопроизводителни компютърни платформи. Паралелни GPU архитектури. Суперкомпютри.
- Преподавател: Слави Славов
- Преподавател: Валентин Христов
Цел на дисциплината е да запознае студентите с въпроси на инженерния
подход при проектиране, разработка, реализация и тестиране на програмни
продукти .
- Преподавател: Assoc. Prof., PhD Adelina Aleksieva-Petrova
- Преподавател: гл. ас. д-р Ралица Райнова